Noticias

By julio 22, 2023No Comments

La Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica que ens ha concedit per segon any consecutiu 1.504,03€ de la convocatòria de subvencions destinades a associacions i organitzacions sense ànim de lucre, així com a entitats locals de la Comunitat Valenciana, per a la formació, divulgació i altres actuacions en matèria de responsabilitat social durant l’exercici 2023.

Dins del projecte «Fundació Uner com mig de Responsabilitat Social en el tractament dels alteracions cerebrals 2023» realitzarem els pròxims mesos una jornada sobre Responsabilitat Social Corporativa amb grups d’empreses amb la finalitat de millorar la qualitat de vida de persones amb dany cerebral des de tots els sectors de la societat gràcies a la RSC.

Gràcies pel suport!Ha sido un honor